Pages

Wednesday, January 26, 2011

pagi yang gelap kini sudah terang...haha

      25/1/2011...tarikh keramat kerana pada ary itu aku kene bangun pagi dan pergi ke PSM yang dlu yer dikenali sebagai budi kawan tuk buat lesen moto iaitu LESEN P. Skrg nie aku cter reverse ataupun terbalik.Aku start dri aku lulus lesen ke bgn tido tuk g psm..spptnya dri bgn tido ke lulus lesen..Tapi kli nie aku buat kelainan sket..kata kreatif..hahaha


Mse jpj tu bg aku kertas aku lulus lesen P tu aku blurr.X tau lulus ke x.JPJ tu pun se hal je kbo TAHNIAH awk lulus..nie senyap je..aku mari bedebor lajugok.
Dah la mse aku tes moto tu dye tanya aku soalan yg x dop dlm skema LEMBAGA PELAJARAN MALAYSIA..dye tanya nma aku,no ic,alamat umoh lok nak lengkap.x cukup dgn tu dye nak no fon aku lok..
Aku pun dgn slumbeger yer jawab r.

Mse aku duk atas kusi nk tunggu turn tu..FULAMAT!!!asap rokok berterbangan di angkasa.Buat skit idung aku je.JPJ tu lok wak masalah nak isap rokok jugok mcm deki dgn awok2 nie yg isap rokok..aku x isap rokok.SYG JANTUNG!!
JPJ is in the house!!!Dari jauh aku nmpok 2 org JPJ berpakaian lengkap..baju mmg lawo r..ORG YG PAKA NO KOMEN!!haha..Sorang pale botak paka spek itam..gangster!!sorang agy rambut spike.spek koko!!staylo..
Mse aku spa PSM kol 7.24 pgi tu ada 2 org je..Aku heran r..kata sblm kol 8 nak ada nie kol 730 dah eh.Layan aku pk mda tu..Baek aku mkn nasi lemok.
lepas mkn aku g r daftar and aku yer turn no 27.

TUJE..HAHAHA..klu x paham baca dri bawah keatas..
ditulis ketika bosan...

                                                                                yang benar,
                                             hafiz imran.



No comments: