Pages

Thursday, January 27, 2011

Kalau perkara nie terjadi...

                Ingat x post aku yg baru2 nie pasal aku sdey tu??? klu x ingt baek baca dlu. 
Katakan one day aku jumpe dgn dye....ape yg akan aku buat? berdasarkan  otak dan akal aku nie,aku rase aku xtakkan tegur dye dan cube menjauhkan dri aku dari dye.  Sbb ape aku x tegur dye?? alasan aku sbb dye yg x nak kawan dgn aku tp aku nak kawen dgn dye...SALAH SKET DI SITU..nak kawan dgn dye...cube pk,klu aku tegur dye aku nak ckp pe..
              hafiz      : Eh farah kan??lame x nmpak
              farah     :awk spe?
              hafiz      :sya hafiz..x ingt?? hafiz imran..
              farah      :x ingat la.
              hafiz      :ala sya kawan yg awk delete dri fb tu...


          Huh!!! sbb tu la aku xkan tegur dye..memalukan beb!! Lagipun aku nie stail "pemalu" mmg mustahil r nak tegur pompuan nie.




          Macam mana plak  tibe2 farah lak yg tegur aku.Mana aku nak lari?? x nak tegur mau yer dye letak aku bisu 'melepas' r aku.dye tuh lawa x rugi r aku klu dye tegur.haha


          farah : hafiz,right?
          hafiz  : ye sya? (buat2 blur)
          farah : sya nie farah,,kita kan ada2 msj dlu2.
          hafiz  : owh yg tu (buat2 ingt)
          farah : sori.
          hafiz  : hurm??tuk pe?
          farah : sbb delete awk dri fb and x contact awk.

             Kalu gnie r dye ckp kat aku..mmg aku "ayat" dye sampai la dye jd permaisuri di hatiku.




               Tapi klu la dye buat sebalik yer...mmg malu r aku .

           farah : awk hafiz kan?
           hafiz  : ye sya..(versi muke ceria)
           farah : biar sya trus trang kat awk...sya delete awk dri fb sya sbb awk x layak tuk sya.
                       lagipun sya bosan dgn berkwn dgn awk.
           hafiz  : (temperature darah naek,nadi grak mkin laju,muke x puas aty) ok.awk pun bukan 
                        la lawa sgt.(menipu walaupun pedih)..bkn mati pun x kawan dgn awk..(fizikal idup              
                        tp hati "mati").stakat awk 1000 la sya boleh cri ( over ngar r 1000,,10 org bley r)
           farah : FINE!!
           hafiz  : rosak mud aku 1 day...


         nie seme adalah 1 kemungkinan yg mungkin berlaku sekiranya aku bertemu farah.ap yg aku harapkan biarlah aku hubungan aku dgn farah nie berterusan kerana KITA SAHABAT..








           
HAYATILAH!!


                 
 
  

2 comments:

A I N A said...

ak ske prob yg ke 3.haha.pdn mke mu!

sheydah said...

haha.ak pn ske yg ke3 tuh.xp