Pages

Monday, January 24, 2011

secocok ke???

      Aku tengok tv mse kecik2 dlu..Bese yer aku tengok kartun r mse kecik2 nie,namun ary tu nsib aku malang.Kartun x da plak ary tu.Yang ada CITER MOTIVASI.MAMPUS!!! Dah la bosan thap petala kelapan.Nak wak gne layan je la motivasi tu supaya molecule kebosanan tu pecah..

      Boleh plak motivasi tu ckp sal kahwin..haha,topik favourite!!! mau melekat aku kat tv ary tu.Si Beliau tu mngatakan "klu suami isteri ini kan dri sudut pekerjaan pun kita dah tau sesuai ke x,pernah ke TUAN2,PUAN2 (adik2 x da) dgr nelayan kahwin dgn doktor? xpernah."

      Agak logik kata2 malaun tu.haha.Aku pk blik x tau r.Tu urusan ALLAH SWT.Bkan urusan aku dgn future wife aku.Semuanya dibwah ketentuanNYA.Tapi kan aku nie INSYA-ALLAH r akn jd petroleum engineer..engineer + doktor = secocok..hahaha..

      So kepada semua pelajar perempuan yg belajar medic..Sya nak bg kata2 smgt sket.Blaja la bersgguh2 supaya jadi doktor..TAHNIAH!! anda semua adalah calon isteri sya..haha

No comments: