Pages

Thursday, February 10, 2011

TAG

25 perkara


  1. dlm ic HAFIZ IMRAN BIN KAMARUZAMAN            
  2. bila tibe yer 28092011 aku jd 18 tahun
  3. aku ske bca buku HLOVATE



hlovate nie berasal drpada perkataan

4. minat gler dgn 



dua2 org nie aku ske...

5. ske lepas tension dgn maen bola @ tgk cter yg melibatkan lisa surihani


6. aku seorg yg 


7. setelah 17 tahun 5 bulan aku hidup nie aku x pernah lagi pergi sabah

8. ske baca komik yg bertajuk naruto one piece dan mcm2 agy la

9. bercita2 nak jadi petroleum engineering one day

10. sdg mencari seorg

untuk diangkat menjadi kekasih..pastu ble rase sedap sket
nak angkat lagi jdi isteri dgn sape x tau
let GOD does the job for me

11.tgh tunggu result spm..doa2 r dapat 10 a ++

12.ske maen game devil may cry sbb skill dlm tu gempak + stail

13. x minat politik baik umno mahupun pas ..ape2 x minat politik

14. MANCHESTER UNITED FAN

15. kene saman dgn polis 2 kali ats alasan yg tertentu..hahaha


16.adik bradik 3 org dan aku bongsu

17.maen bola ptg2 dkt bangkok kithcen 
maen scara street

18. kawan lelaki aku lagi ramai drpd kawan pompuan
nisbah dye lebey kurang 4:1

19. buat keje kebajikan nie mmg mls tp ble dah buat mmg smgt molek

20.x leh tido paka sluar panjang sbb panas kene tido paka sluar pendek

21. pernah duk asrama selama 2 taun iaitu dri form 4 - f5

22.ada kawan di serata semenanjung

23. tgh mengangur skrg nie

24. x reti masak tp slow2 r blajo msk

25.AKU TUAN BLOG NIE...

mls nak tag org




No comments: