Pages

Sunday, February 20, 2011

DOTA

DEFEND OF THE ALLIES
game nie adalah game yg paling best pernah aku maen
game nie jugak bnyak aja aku makna sabar,teamwork dan tactical

sejarah game nie aku kurang tau tp yg aku tau dota nie dye bertapak under warcraft
beza dota dgn warcraft nie plak warcaft is more about strategy game 
kene bina bnagunan,tentera pentadbiran dan mcm2 agy

dota nie plak salah 1 hero yg ada dlm warcraft dan kite akn control hero tu sampai 
kuat dan lawan dgn hero lain..
dota nie plak ada MAP dye yg laen2.contoh yer klu nak maen 
yg standard ada la tp klu nk kelainan tu sket kne tukar map je sket.

aku blaja maen game tu pun from my eldest brother 
dye r "didik" aku maen slow2.


last week aku dgn kawan2 aku yg laen lawan dota
tp kalah...team aku 4 org lawan 5 org.
mmg lenguh r.


anyway aku hepi game tu.
walaupun kalah tp team aku yg terdiri drpd
AMIRUL,HAMBALI,HAFIZ,BOKHARI.
kami bermaen dgn penuh teamwork


mmg susah r sket opponent team nak mng
team dye pun bkn power ngat tp g2 r nsb x molek
awok2 dye pun bersatu gok
united we stand divide we fall


game dota bg aku pgjaran bahwa
kita nie saling memerlukan antara 1 sama len


mcm hidup nie.
kita saling bergantung antara satu dgn yg lain
umpama romea yg mmerlukan juliet
g2 la kite nie sesama munusia


spe kata game buang mse
klu kita amik yg positif dan blaja ape dri game tu
kita akn jadi sorang manusia yg budiman d masa hadapan klak



No comments: