Pages

Thursday, January 20, 2011

JIWANG KARAT DI PAGI SUBUH

    Ramai orang penah membaca,mendengar mahupun merasai keindahan cinta. Terdetik la di hati aku nie macam mana mak ayah kite, datuk nenek kita mcm mna mereka boleh tahan masjid yg mereka bina.Aku tertnya2 gak x bosan ke ngadap muke yg sme je 24 jam??

    
    Aku pun x pernah merasa atau memalui sndri mcm mne rase cinta tu.. 
pahit ke?masam ke?manis ke? x tau la aku..tp yg pasti aku mmg nak rase cam ne berada dlm situasi percintaan nie. Mak aku slalu ckp "blaja dlu,bru bercinta pastu kahwin trus x yah tunang"..haha,,mak aku mmg stylo r.

    Aku mmg nak blaja dlu  tp hati aku yg ada 1 nafsu (lelaki mmg ada 1 nafsu) nie mmg sukar dikawal.Nafsu nie la suh aku kapel tp otak aku deny.Akibat yer emosi aku menderita kerana hati aku rase kosong.Ble aku kapel hati terisi tp otak aku lak buat gler x leh nak fokos blaja,ble aku single otak ok je tp emosi r trganggu sket.

     Ble tgk org len bhagia dgn psgn msg2 mmg ada r rsa jelezz sket dlm aty tp tu r aku nie manusia biasa,jodoh x datang klu x dicari.so aku mencari r jodoh aku.Dalam pada tu aku cbe kukuhkan cinta aku PADANYA supaya aku x terpesong.

No comments: